











Banner_26
25
Ban_smuk
Ban_smuk
444444
99
77
66
88
0101
0202
Ban004
Der er et nyt afsnit klar i serien “Kandis – Livet bag scenen”.
Denne gang går turen til den historiske Bromølle Kro i Jyderup på Sjælland, hvor du får et unikt indblik i bandets liv og hverdag bag scenen.
Afsnittet følger Kandis i forbindelse med deres besøg på kroen og giver et nærværende portræt af både musikken, fællesskabet og de oplevelser, der udspiller sig væk fra rampelyset.
“Kandis – Livet bag scenen” giver dig mulighed for at komme helt tæt på et af Danmarks mest populære dansebands og de steder, der danner rammen om deres rejse.

Husk at det er på fredag aften at man møde os i Kolding, hvor vi spiller på AMFISCENEN i Brændkjær.
Køb dine billetter her:
www.yourticket.dk/?ytroute=/arrangementer/57005/kandis-koncert-paa-amfiscenen-i-kolding/ ... See MoreSee Less
5 CommentsComment on Facebook
🎉 𝐊𝐀𝐍𝐃𝐈𝐒 FEST 2026 🎉
EN FEST DU IKKE VIL GÅ GLIP AF! 🎶💃🕺
Er du klar til en aften fyldt med musik, dans og fantastisk stemning? Så sæt kryds i kalenderen allerede nu! 👇
📅 Fredag d. 30. oktober 2026
🕖 Kl. 19.00 – 01.00
🚪 Dørene åbner kl. 18.00
Køb billet på:
www.struerenergiparkevents.dk ... See MoreSee Less
9 CommentsComment on Facebook
Tusind tak for en helt igennem super aften ved jubilæumsfesten i Asnæs Centret lørdag aften 🥳🎶�
Vi har efterhånden oplevet utrolig meget forskelligt gennem de 37 år, vi har spillet musik. Alligevel tror vi faktisk, det er allerførste gang, vi har spillet op til dans i et butikscenter – og sikke en fest, I skabte! 😄🕺💃
Asnæs Centret ... See MoreSee Less
18 CommentsComment on Facebook
FANSHOPPEN !!!
Har du været inde og se nyhederne i fanshoppen !!!
Link til shoppen i kommentarfeltet : ... See MoreSee Less
10 CommentsComment on Facebook
Tak Dragør !!!
Fantastisk fest og stemning i teltet fra start til slut 👍🏼👍🏼 ... See MoreSee Less
16 CommentsComment on Facebook
Fredag gik turen til Jersie Forsamlingshus…
Tak for endnu en super aften 🙏🏻
I aften spiller vi på Dragør Marked.
Måske vi ses 😜 ... See MoreSee Less
3 CommentsComment on Facebook
Tusinde tak Ørting !!!
Det var endnu engang en stor fornøjelse at være med til at lave en fest sammen med jer 👍
Tak for super god behandling 🙏
Vi glæder os til at vende tilbage den 29. maj 2027 😜 ... See MoreSee Less
17 CommentsComment on Facebook
NYHEDER I FANSHOPPEN !!!
Link til shoppen i kommentarfeltet : ... See MoreSee Less
12 CommentsComment on Facebook
Tak for endnu en hyggelig aften i Fårup Skovhus 🙏
I dag går turen til Ørting hallen.
Måske vi ses 😜 ... See MoreSee Less
11 CommentsComment on Facebook